Wij zijn er! 24 en 25 juni 2017

26 juni 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Zaterdagochtend vertrokken wij dan echt naar Curaçao. Wij hebben een prima vlucht gehad. In Curaçao werden wij keurig opgewacht door het vervoer en naar ons vakantiehuis gebracht. Onderweg stopte de bus vlak bij het CDTC (Curaçao Dolphin Therapy Center), dus snel uitgestapt om de map met informatie op te halen. Super nieuws: Nora heeft weer Merel als therapeut en de therapietijd wordt 10.30 uur! Goed vooruitzicht. In het vakantiehuis aangekomen snel een broodje gegeten en “vroeg” naar bed gegaan, Nora om 19.00 uur en wij zo rond 20.00 uur. Nederlandse tijd was het echter al 01.00 / 2.00 uur.

Zondagmorgen was Nora om 06.30 uur wakker. Sepp heeft zelfs al tot 07.45 uur geslapen. Prima, dus geen last van een jetlag. Wij hebben lekker rustig aan gedaan. Heerlijk gezwommen en in het huisje geluncht. Daarna alvast een proefrit met onze huurauto gemaakt naar het CDTC. Dat was wel nodig, want ik wist de weg toch niet helemaal meer. Lekker daar bij Hemmingway op het strand gelegen (sorry, ik ben nu wat mensen jaloers aan het maken). Sepp heeft na een oefensessie van mij leren snorkelen in het zwembad vanmorgen. Dus samen in zee opnieuw gaan snorkelen en al veel vissen gezien! Vanavond heerlijk gegeten bij Brakkeput Mei Mei, waar de kids nog hebben kunnen midgetgolfen. Eerste dagen zijn al helemaal geslaagd! Maar het gaat vooral natuurlijk om morgen! Dan start de therapie voor Nora en het broertjes-en zusjesprogramma voor Sepp. Morgen zijn wij daar om 10.00 uur, zodat er alvast extra voorgesproken kan worden. Alles staat klaar, nu lekker slapen, wij kunnen niet wachten op morgen!

Bij “laatste foto", kun je de foto’s van dit weekeinde bekijken! Je kunt je aanmelden via "maillinglijst", zodat je niks van ons gaat missen! Je krijgt dan iedere keer een mail, zodra wij een nieuw stukje hebben geplaatst.

Liefs,

Ook van Ank, Nora en Sepp

Astrid

1. Pjotr Behrtel:
    26 juni 2017
    Leuk om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier en succes daar.
  2. Fam van Vliet:
    26 juni 2017
    Lieve allemaal, maak er weer een mooie ervaring van. Succes Nora en Sepp, veel plezier.
  3. Opa jan:
    26 juni 2017
    Ziet er geweldig uit. geniet er lekker van.
    groetjes aan iedereen.
  4. Opa jan:
    26 juni 2017
    Julie genieten al lekker , was een hier een koud weekend na al die hitte , veel plezier nog
  5. Groep bba:
    Lieve Nora en familie,
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen en het nu al zo naar jullie zin hebben. Wat een leuke foto's. Heel veel plezier bij de dolfijnen!
    Liefs van bba

ps Wij zijn echt niet jaloers!!!
  6. Fam. van der Meer:
    28 juni 2017
    Wat fijn dat jullie deze reis kunnen maken! Hopelijk met weer een positief resultaat. Succes daar! Groetjes van Jerry, Carola, Anouk en Jesse